Dr Waina

ku bukan sasterawan, bukan karyawan bukan jua wartawan tapi ku ingin berkarya di saat ku terdaya

NOTA untuk pembaca blog yang bertanya

Assalamualaikum….

 

Alhamdulillah, masih lagi ada yang sudi membaca blog ini setelah sekian lama saya sepi…

Terima kasih jua buat mereka yang tak jemu bertanya soalan pada saya melalui blog ini. Namun ingin saya sampaikan salam kemaafan kerana masih ada banyak soalan yang diajukan yang tak terbalas sejak tahun lalu.

Kebanyakan soalan yang diajukan, kadang kala diluar kemampuan saya.. terutamanya tentang isu harga rawatan.

Buat makluman, saya masih tidak mempunyai klinik pergigian sendiri.  Maka, agak susah untuk saya membuat justifikasi mengenai isu harga rawatan diklinik swasta.

Alhamdulillah, saya baru sahaja habiskan pengajian dan teruskan kerja ditempat yang lama..masih lagi pengawal pergigian di klinik kerajaan…InsyaAllah, mungkin suatu ketika nanti ada rezeki, barulah membuka klinik persendirian sendiri. Seketika ini, berkhidmat dengan mengajar dan memberi rawatan setakat mana termampu

Maka, minta maaf sangat-sangat buat mereka yang bertanyakan soalan mengenai kos rawatan, tempat kerja/klinik saya… smua tu tiada jawapannya buat masa ini..InsyaAllah, mungkin di masa hadapan, akan ada jawapannya

Saya dapati, ada yang bertanya soalan pada saya dahulu tentang masalah gigi yang dihadapi tanpa merujuk kepada doktor gigi lain dahulu..Saya boleh memberikan pendapat berdasarkan tulisan masalah yang diceritakan, tetapi seeloknya dapatkan nasihat awal daripada doktor yang melihat sendiri kes anda..Seorang doktor klinikal lebih mudah memberi komen/mengulas masalah jika dapat melihatnya dengan mata sendiri..

Namun, tidak jua saya menghalang jika ada yang nak bertanya..mungkin ianya memakan masa …InsyaAllah, akan saya cuba bantu jelaskan apabila termampu.

 

Wassalam

 

 

October 31, 2011 - Posted by | My Story .:DenTisT:.

No comments yet.

Leave a Reply

